Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu – Ing. Veronika Urbánková
Ing. Veronika Urbánková
Bakalářská práce
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu
An analysis of strengths and weaknesses of a company
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku SWOT analýzy společnosti SAKRET. Teoretická část řeší témata, která s touto problematikou souvisí: marketing, marketingový mix, analýza vnitřních a vnějších činitelů, strategie, vize, poslání, plánování, rozbor vnitřního a vnějšího prostředí. V této práci je použito hloubkového rozhovoru s pracovníkem firmy. Dále je vytvořena podrobnou SWOT analýzu. V závěru …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues with SWOT analysis in the SAKRET Company. The theoretical part discusses topics that are related to the problem such as marketing, marketing mix, analysis of internal and external factors, strategy vision, mission, planning and analysis of internal and external environment. A semi-structured interview with one of the employees was used to gather the data. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iv6jf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Žaneta Bartušková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi