Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě – Bc. Petr Střelecký
Bc. Petr Střelecký
Diplomová práce
Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě
The Project Online Marketing Communication of Valašské muzeum v přírodě
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě, přičemž teoretická část práce se zabývá podstatou, trendy a samotnými nástroji online marketingové komunikace. Práce se zaměřuje na internetový marketing ve vyhledávači a sociálními sítěmi na základě potřeb muzea. Práce je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je charakterizováno …víceAbstract:
The master thesis is focusing on a project of marketing communication in Valašské mu-seum v přírodě, the theoretical part of the thesis deals with the principle, trends and the actual tools of online marketing communication. The thesis is focused on internet mar-keting in search engine and social media based on the needs of the museum. The Thesis is further divided in to analytical and project part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Střelecký, Petr. Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace online platformy firmy Epopeia - Make It Happen
Eliška Phamová -
Zhodnocení konkurenční schopnosti malého podniku působícího v oboru online-marketingu
Michaela Sýkorová -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá