Začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do hodin pracovních činností – Helena BĚLÁČOVÁ
Helena BĚLÁČOVÁ
Diplomová práce
Začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do hodin pracovních činností
Integration of pupils with special educational needs into the Manual Training Lessons
Anotace:
Práce je zaměřena na začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do hodin pracovních činností. První dvě kapitoly obsahují charakteristiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a vyučovacího předmětu pracovní činnosti. Kapitoly také obsahují vhled do související terminologie a legislativy. Následuje zásobník patnácti aktivit s návrhem možných úprav. Tyto úpravy jsou vhodné nejen pro žáky …víceAbstract:
The work is focused on the inclusion of pupils with special educational needs in the hours of Manual Training Lessons. The first two chapters contain the characteristics of pupils with special educational needs and the Manual Training Lessons. The chapters also provide insight into related terminology and legislation. The following is a stack of fifteen activities with a proposal for possible adjustments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Krotký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLÁČOVÁ, Helena. Začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do hodin pracovních činností. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser