Jana Polanská
Bakalářská práce
Rub a líc práce s pětiletými dětmi
Pros and cons of working with five-year-old children in kindergarden
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku práce s dětmi předškolního věku. Věnuje se problematice zavedení povinné předškolní docházky do mateřské školy. Práce v teoretické rovině prezentuje základní pojmy, které jsou z hlediska zpracování bakalářské práce nosné. Na teoretický základ navazuje část empirická. Výzkumné šetření je zpracováno v kvalitativním designu. Cílem práce je objasnit, jak učitelé …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on problematic of work with preschool children. It deals with the issue of compulsory preschool attendance in kindergarten. The theoretical part presents the basic concepts that are essential for the work. The theoretical basis is followed by empirical part. The research is processed in qualitative design. The goal is to clarify how kindergarten teachers value the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Polanská, Jana. Rub a líc práce s pětiletými dětmi. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Povinné předškolní vzdělávání jako způsob podpory dětí ze znevýhodněného prostředí
Markéta Brabencová -
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
Povinné předškolní vzdělávání v době koronavirové krize
Andrea Milecová -
Povinné předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ Liblice
Karolína Novotná -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Názory rodičů na povinné předškolní vzdělávání
Anita Machová -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ