Michal Procházka

Bakalářská práce

Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu

Implementation of the international concept Costa Coffee on the Czech market in the form of franchising
Anotace:
Tato bakalářská práce podává teoretický přehled o franchisingu, jeho fungování a nezbytných náležitostech. Zabývá se implementací mezinárodního konceptu právě pomocí franchisingu na český trh. Zaměřuje se na kavárenský průmysl a detailněji pak na společnost Costa Coffee, jako na příklad již etablovaného zahraničního konceptu. Dále tato práce popisuje strukturu tohoto konceptu a vývoj jeho působení …více
Abstract:
This bachelor thesis presents a theoretical overview of franchising, its functions and other necessary related elements. It considers the implementation of an international concept on the Czech market through franchising. It focuses on the coffee industry, particularly at the Costa Coffee company, as an example of an established international concept. Furthermore, this thesis describes the structure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Hana Motyčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49877