Vývoj žáka se specifickými poruchami učení a chování – Kateřina STŘÍBNÁ
Kateřina STŘÍBNÁ
Bachelor's thesis
Vývoj žáka se specifickými poruchami učení a chování
Development of a child with learning disabilities and specific behavioral disorders
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tématiku specifických poruch učení a specifických poruch chování. Teoretická část představuje tuto problematiku z hlediska její historie, etiologie a vlastního vymezení pojmu specifické poruchy učení a chování, dále pak na vývoj legislativy a podstatná část je zde také věnována psychomotorickému vývoji dětského věku. V praktické části jsem se zaměřila na analýzu …viacAbstract:
This thesis focuses on the themes of specific learning disabilities and specific behaviour disorders. The theoretical part presents the issue in terms of its history, etiology, and its own definition of specific learning disabilities and behaviour disorders, as well as the development of legislation. A substantial portion of attention is also paid to the psychomotor development in children age. In …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘÍBNÁ, Kateřina. Vývoj žáka se specifickými poruchami učení a chování. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hierarchie hodnot jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) v období pubescence a adolescence
Kristýna Balátová -
Specifické poruchy učení a chování z pohledu veřejnosti
Michaela Mošnová -
Specifické poruchy chování a učení, možnosti jejich nápravy
Lenka Štokrová -
Specifické poruchy učení a chování žáků na středních školách
Lenka KUBERNOVÁ -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla -
Specifické poruchy chování ADD a ADHD v předškolním věku
Tereza Rašínová -
Specifické poruchy chování u dětí předškolního věku
Lenka Chárová -
Specifické poruchy chování u žáků na 1. stupni ZŠ
Veronika Homoláčová