Marketingová komunikace hypermarketů na sociálních sítí – Bc. Zuzana Rakovanová
Bc. Zuzana Rakovanová
Master's thesis
Marketingová komunikace hypermarketů na sociálních sítí
Social Network Marketing Communication of Hypermarkets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací hypermarketů na sociálních sítích. Cíl diplomové práce spočívá v tvorbě manažerských doporučení vedoucí ke zlepšení současné úrovně marketingové komunikace na zvolených sociálních sítí (Facebook, Instagram a Youtube) tří zvolených obchodních řetězců (Kaufland Česká republika, v.o.s., Albert Česká republika, s.r.o., Globus, spol. s r.o.). Za účelem …moreAbstract:
The diploma thesis is dealing with marketing communication of hypermarkets on social networks. The aim of the diploma thesis is to create managerial recommendations leading to the improvement of the current level of marketing communication on selected social networks (Facebook, Instagram and Youtube) of three selected retail chains (Kaufland Czech Republic, v.o.s., Albert Czech Republic, s.r.o., Globus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAKOVANOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingová komunikace hypermarketů na sociálních sítí}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/8l8mrs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Jitka Melníková -
Společenská odpvoědnost společnosti Kaufland Česká republika
Sabina Schubertová -
Hodnocení výkonnosti společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.
Veronika Doleželová -
Hodnocení dodavatelů společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.
Jana Dudarcová -
Reflexe manažerského pojetí Samuela Moore Waltona do koncepce současného podnikového řízení supermarketu Kaufland v České republice.
Lucie Procházková -
ESG audit společnosti Kaufland
Valérie Kunčíková -
Strategická analýza společnosti Kaufland v.o.s.
Martin Kotík -
Finanční analýza obchodních řetězců Lidl ČR, v.o.s. a Kaufland ČR, v.o.s.
Kristýna Zvoníčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights