Marketingová komunikace hypermarketů na sociálních sítí – Bc. Zuzana Rakovanová
Bc. Zuzana Rakovanová
Master's thesis
Marketingová komunikace hypermarketů na sociálních sítí
Social Network Marketing Communication of Hypermarkets
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací hypermarketů na sociálních sítích. Cíl diplomové práce spočívá v tvorbě manažerských doporučení vedoucí ke zlepšení současné úrovně marketingové komunikace na zvolených sociálních sítí (Facebook, Instagram a Youtube) tří zvolených obchodních řetězců (Kaufland Česká republika, v.o.s., Albert Česká republika, s.r.o., Globus, spol. s r.o.). Za účelem …viacAbstract:
The diploma thesis is dealing with marketing communication of hypermarkets on social networks. The aim of the diploma thesis is to create managerial recommendations leading to the improvement of the current level of marketing communication on selected social networks (Facebook, Instagram and Youtube) of three selected retail chains (Kaufland Czech Republic, v.o.s., Albert Czech Republic, s.r.o., Globus …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Jitka Melníková -
Společenská odpvoědnost společnosti Kaufland Česká republika
Sabina Schubertová -
Hodnocení výkonnosti společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.
Veronika Doleželová -
Hodnocení dodavatelů společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.
Jana Dudarcová -
Reflexe manažerského pojetí Samuela Moore Waltona do koncepce současného podnikového řízení supermarketu Kaufland v České republice.
Lucie Procházková -
ESG audit společnosti Kaufland
Valérie Kunčíková -
Strategická analýza společnosti Kaufland v.o.s.
Martin Kotík -
Finanční analýza obchodních řetězců Lidl ČR, v.o.s. a Kaufland ČR, v.o.s.
Kristýna Zvoníčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva