Impact Assessment of Agricultural Education in Asia: case study of ALFABET project – Barbora Kindlová
Barbora Kindlová
Bakalářská práce
Impact Assessment of Agricultural Education in Asia: case study of ALFABET project
Abstract:
In Asian developing areas, there are people with the low quality of education. The study programme Erasmus Mundus provides scholarship and mobility to students. This bachelor thesis is based on evaluation the questionaires from students as well as teaching staff who participated the Erasmus Mundus ALFABET project.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KINDLOVÁ, Barbora. \textit{Impact Assessment of Agricultural Education in Asia: case study of ALFABET project}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ldy3h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta tropického zemědělstvíBakalářský studijní program / obor:
Tropické zemědělství / Trvale udržitelný rozvoj tropů a subtropů
Práce na příbuzné téma
-
Internationalisation of Higher Education and Student's Intercultural Development
Lucie Tomaštíková -
Analýza zahraniční mobility na českých vysokých školách
Nikola HUSLIČKOVÁ -
Kompetence a zaměstnatelnost absolventů zemědělských oborů Erasmus Mundus na asijském profesním trhu
Petra Brtníková -
Competences and employability of Erasmus Mundus Graduates in Agriculture on the Job Market in China and Mongolia
Radek Vašíček -
Cooperation between the EU and Central Asia countries in the education field.
Kamilya Zairova
Název
Vložil
Vloženo
Práva