Examining the Impact of Social Media: Nike Case Study – Anastasiia Sharkova
Anastasiia Sharkova
Bakalářská práce
Examining the Impact of Social Media: Nike Case Study
Abstract:
The aim of this thesis was to investigate the impact of social media on business development based on the example of Nike, which is one of the world's biggest fashion retailers specializing in the sports apparel industry. Specifically, the bachelor thesis examined the nature and composition of social media, including the various social institutions that comprise the media sphere, based on the example …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Jared Daniel Jacques
- Oponent: John McKeown
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social media communication
Lucky Iheanachor Okereke -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva