Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením – Bc. Kristýna Stroková
Bc. Kristýna Stroková
Master's thesis
Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením
The establishment of E-commerce with Fashion Accessories and Clothing
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na internetový obchod s oblečením a módními doplňky a jeho posouzení z hlediska realizovatelnosti. První část práce je věnována teoretickým východiskům, která se vztahují k problematice elektronického obchodování. V druhé části je zpracován podnikatelský plán na založení společnosti KS Móda, s.r.o., která bude provozovat internetový …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to develop a business plan for an online shop with clothing and fashion accessories, and its assessment in terms of feasibility. The first part is devoted to theoretical resources that relate to the topic of electronic commerce. The second part contains a business plan for the establishment of KS Móda, s.r.o., which will trade on the internet under domain ks-moda …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mtvnj/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Elektronické podnikání.
František Menclík -
Podnikatelský plán v oblasti elektronického podnikání
Kateřina Kukrechtová -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Možnosti užití e-bankovnictví v elektronickém podnikání
Martina Čičatková -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
Huu Hoa Nguyen -
Porovnání eshopů a jejich vhodnosti pro podnikání a možnosti online propagace
Andrej Čubirka