Evaluation of Marketing Communication – Bc. Elena Korshunova
Bc. Elena Korshunova
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
Due to increased competition and the saturation of many markets, it is not enough to only have high quality goods. The challenge that the enterprises face is how to convey to consumers the benefits of using their products or services. Therefore, the role of marketing communication, as a part of marketing strategy, has increased dramatically in recent years. The efficiency of marketing communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru
Název
Vložil
Vloženo
Práva