Bc. Jitka Zvolánková

Diplomová práce

Procédés et possibilités d’enseignement de la prononciation en classe de FLE du point de vue des enseignants en milieu tchèque

Methods and possibilities of teaching pronunciation in the FLE class in Czech environment: Teachers' point of view
Abstract:
This thesis focuses on teaching French pronunciation from the point of view of Czech second grade and secondary school teachers. The thesis is traditionally divided into two parts – a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the characteristics of pronunciation and its importance in the process of learning a foreign language. It describes the factors influencing this teaching …více
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice výuky francouzské výslovnosti z pohledu českých učitelů 2. stupně a středních škol. Práce je tradičně rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou výslovnosti a její důležitosti v procesu učení se cizího jazyka, popisuje činitele, kteří tento proces ovlivňují a v neposlední řadě nabízí škálu různých metod, …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Katia Émilie V. Hayek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Christophe Gérard L. Cusimano

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy