Výtvarné aktivity jako prostředek pro rozvoj žáka s více vadami – Bc. Monika Smejkalová
Bc. Monika Smejkalová
Master's thesis
Výtvarné aktivity jako prostředek pro rozvoj žáka s více vadami
Art Activities as a Means to Development of a Pupil with Multiple Disabilities
Anotácia:
Cílem práce bylo popsat výtvarné aktivity na základní škole speciální. V první části diplomové práce jsou shrnuty stručné obecné poznatky o klasifikaci postižení více vadami a limitech takového postižení v dětství. Druhá část byla věnována výtvarným aktivitám ve škole, včetně arteterapie a artefiletiky. Poslední teoretická část práce se zabývala vlastním kvalitativním výzkumem včetně volby metodologie …viacAbstract:
The purpose of the thesis was to describe the art activities at a special basic school. The first part briefly summarizes the theoretical findings about the general classification of multiple disabilities in children and describes the limitations of the disability. The second part was devoted to art activities at school including the art therapy and artephiletics. The last theoretical part deals with …viacKľúčové slová
Postižení více vadami dítě s kombinovaným postižením těžké postižení mentální retardace mentální postižení žák se speciálními vzdělávacími potřebami dětský věk rozvoj osobnosti speciální vzdělávání arteterapie arteterapeutické metody výtvarná výchova artefiletika výtvarná aktivita spokojenost kvalita života. Multiple handicap a child with multiple disabilities severe disability mental retardation intellectual disability a pupil with special educational needs childhood personality development special needs education art therapy art therapy methods art education artephiletics art activity well-being quality of life.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b1toi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ