Dítě s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole – Bc. Eva Pavlonková Fabiánová
Bc. Eva Pavlonková Fabiánová
Master's thesis
Dítě s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
A child with autistic spectrum disorder in nursery school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou začlenění dítěte s poruchou autistického spektra do běžné mateřské školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na poruchy autistického spektra, výchovu a vzdělávání dětí a žáků s PAS a inkluzivní přístup. V praktické části je zpracovaná kazuistika dítěte s PAS a proveden rozbor rozhovorů s pedagogy a rodiči. Cílem …viacAbstract:
This Master’s Thesis focuses on the integration of a child with autistic spectrum disorder into nursery school. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part describes autistic spectrum disorders, upbringing and education of children and pupils with autistic spectrum disorder and the inclusion approach. The practical part introduces a case study of a child with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o0xij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Pedagogické asistentství u žáka s diagnózou atypický autismus
Jana Lážová -
Autismus v labyrintu všedního dne
Monika Haasová -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga
Lucie Stehlíková -
Případová studie integrovaného dítěte s Atypickým autismem a ADHD v běžné mateřské škole s dopomocí asistenta pedagoga
Eva KOROLOVÁ -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Integrating English Language Teaching in a Regular Nursery Class
Petra Jelínková