Srovnání nákupního prostředí podnikových prodejen pečiva – Marie Turoňová
Marie Turoňová
Bakalářská práce
Srovnání nákupního prostředí podnikových prodejen pečiva
Shopping Environment Benchmarking of the Corporate Bakery Shops
Anotace:
Tato práce se zabývá srovnáním nákupního prostředí podnikových prodejen pečiva. První část je věnována charakteristice podnikových prodejen a pekárny M&K. Teoretická část definuje nákupní prostředí. Cílem výzkumu bylo analyzovat prodejny M&K a provést jejich vzájemné srovnání. V závěrečné části byly navrženy náměty na zlepšení nákupního prostředí prodejen, které by měly přispět ke zvýšení spokojenosti …víceAbstract:
This thesis deals with shopping environment benchmarking of the corporate bakery shops. First part briefly describes bakery M&K and its corporate shops. Theoretical part defines shopping environment. The research was focus on analysis bakery shops of company M&K and their comparison. In the final part, there are recommendations that could improve the shopping environment of the bakery shops and make …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Roman Kozel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping
Miroslav Boháč -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová -
Mystery shopping ve vybrané firmě
Lucie VOLKOVÁ