Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie – Bc. Marek Oubrecht
Bc. Marek Oubrecht
Diplomová práce
Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie
Situation analysis - an important step for creating marketing strategies
Anotace:
Diplomová práce na téma Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie. V práci je vytvořena situační analýza , která zkoumá dílčí faktory ke vzniku nového projektu. Novým projektem se rozumí vzniku atraktivního způsobu kempování v České republice. Náplní práce je charakterizovat prostředí, které působí na firmu. Zanalyzovat destinaci cestovního ruchu, konkurenci, potencionálního zákazníka, …víceAbstract:
Master´s thesis on the topic of Situation Analysis – Important Step for Creating The Strategy. In the thesis there is created a situation analysis which analyzes particular factors for creating a new project. By the term new project it is meant creating an attractive way of camping in the Czech Republic. The content of the thesis consists of characterizing the environment which affects the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12344/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OUBRECHT, Marek. \textit{Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8m6c2c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Situační analýza personální agentury JESS Production
Jesika Husáková -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok