Ing. Helena Hnátková

Bakalářská práce

Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti

Policy of call center target the escalation on qualities and efficiency
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na vytvoření strategie na zvýšení kvality poskytovaných služeb zákazníků a výkonnosti zaměstnanců v kontaktním centru Eficia Praha, s.r.o. V teoretické části mé práce jsem popsala činnosti v call centru, organizační strukturu a využívané strategie call center pro poskytování kvalitních služeb a výkonnosti zaměstnanců. V praktické části mé práce jsem na základě …více
Abstract:
In my barchelor thessis I targeted to make strategy for higher quality rendition of servises for customers and efficiency employees in contact center Eficia Praha,s.r.o. In teoretical part of my work I described activities in call center, organization structure and exploited policy for redition quality services and efficiency emloyees. In practis part of my work I made strategy based on situation analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace