Simona BASLEROVÁ
Bakalářská práce
Reklama na sociálních sítích
Advertising on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vnímání reklamy na sociálních sítích. V první kapitole je proveden úvod do marketingu na internetu. Druhá kapitola se zaměřuje na reklamu na internetu a její jednotlivé formy. Třetí kapitola obsahuje úvod do problematiky etických a právních norem v reklamě. Další kapitola se věnuje reklamě na sociálních sítích, a to konkrétně na Facebooku, Instagramu a YouTube. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with exploring perception of advertising on social networks. In the first chapter there is an introduction to internet marketing. The second chapter focuses on advertising on the internet and its individual forms. Third chapter contains an introduction to ethical and legal norms in advertising. The next chapter deals with advertising on social networks, specifically on Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BASLEROVÁ, Simona. Reklama na sociálních sítích. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Tomáš Pánek -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová