Bc. Ivan Kubál
Bachelor's thesis
Nové trendy marketingu v umění
New Ways of Arts Marketing. Audience Development
Abstract:
Diploma thesis „New Ways of Arts Marketing. Audience Development” deals with audience development as a new way how to handle marketing mix. The thesis tries to define the audience development and set it into the marketing context line. In the case study part there is practical use of audience development at the marketing of the festival Theatre World Brno 2015.Abstract:
Diplomová práca „Nové trendy v marketing umení“ pojednáva o rozvoji publika ako novom marketingovom mixe pre oblasť kultúry. Definuje tento pojem a snaží sa ho zasadiť do marketingového prostredia. V praktickej časti ukazuje následné využitie pri tvorbe marketing festivalu Divadelní svět Brno 2015.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/ndd1m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: MgA. Tomáš Cafourek
- Reader: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D., Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/ndd1m/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Music Management
Theses on a related topic
-
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Práce s marketingovým mixem pro rozvoj podnikatelského subjektu na trhu
Nikola Vyskočilová -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Rozvoj společnosti Trio Havel s. r. o. s využitím nástrojů marketingového mixu
Petr Meidl -
Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Roman Bartolšic -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix Nutricia Metabolics, a. s.
Ladislav Matura