Bc. Nikola Vyskočilová

Bakalářská práce

Práce s marketingovým mixem pro rozvoj podnikatelského subjektu na trhu

Marketing mix work as presumption success of the business enterprise in the market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám malým kadeřnickým a kosmetickým salonem Giaccomo, které sídlí v Praze. V teoretické části se věnuji segmentaci trhu, kde popisuji jednotlivé složky marketingového mixu u služeb. V praktické části jednotlivé složky aplikuji pro vybraný podnik s návrhem na doporučené změny. Závěrem analyzuji silné a slabé stánky podniku a jeho příležitosti a hrozby.
Abstract:
In my thesis I deal with a small hairdressing and beauty salon Giaccomo, based in Prague. The theoretical part is devoted to the segmentation of the market, where I describe the various components of the marketing mix for services. In the practical part of the individual ingredients are applied to the selected firm with a proposal for the recommended changes. Finally, I analyze the strengths and weaknesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce