Šárka Petříková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny

The Marketing Mix Analysis of Retail Outlet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu maloobchodní prodejny. Cílem práce bylo analyzovat současný marketingový mix maloobchodní prodejny Kolago a navrhnout opatření pro jeho jednotlivé prvky. Byly realizovány dva výzkumy. Prvním z nich bylo pozorování prodejny Kolago a druhým bylo dotazování 83 zákazníků této prodejny. Výsledky ukázaly základní slabé stránky, na základě nichž byly …více
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the marketing mix of a retail outlet. The aim of the thesis was to analyze the current marketing mix of the retail store Kolago and to suggest measures for its individual elements. There were two marketing researches made. The first consisted of observation of the Kolago store and the latter was polling of 83 customers of the store. The results showed the basic weaknesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Petra Krbová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod