Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny – Šárka Petříková
Šárka Petříková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny
The Marketing Mix Analysis of Retail Outlet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu maloobchodní prodejny. Cílem práce bylo analyzovat současný marketingový mix maloobchodní prodejny Kolago a navrhnout opatření pro jeho jednotlivé prvky. Byly realizovány dva výzkumy. Prvním z nich bylo pozorování prodejny Kolago a druhým bylo dotazování 83 zákazníků této prodejny. Výsledky ukázaly základní slabé stránky, na základě nichž byly …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes the marketing mix of a retail outlet. The aim of the thesis was to analyze the current marketing mix of the retail store Kolago and to suggest measures for its individual elements. There were two marketing researches made. The first consisted of observation of the Kolago store and the latter was polling of 83 customers of the store. The results showed the basic weaknesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin
Mojmír Hickl -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion
Marcela HRABÁKOVÁ -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková