Profesní příprava žáků s mentálním postižením po ukončení základního vzdělávání na Humpolecku – Mgr. Julie Kotrbová
Mgr. Julie Kotrbová
Bachelor's thesis
Profesní příprava žáků s mentálním postižením po ukončení základního vzdělávání na Humpolecku
Vocational training of pupils with intellectual disabilities after finishing elementary school at the area of Humpolec
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá profesní přípravou žáků s mentálním postižením na Humpolecku. Teoretická část pojednává o mentálním postižení, etiologii a klasifikaci mentálního postižení a o osobnosti jedince s mentálním postižením. Dále se zabývá edukačním systémem a profesní přípravou žáků s mentálním postižením. Výzkumná část se zaměřuje na konkrétní představy o budoucím povolání žáků s mentálním postižením …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the professional education of pupils with intellectual disabilities at the area of Humpolec. The theoretical part deals with intellectual disability, etiology and classification of an intellectual disability and personality of individuals with intellectual disabilities. It also deals with the educational system and a professional training of pupils with intellectual disabilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v08ho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ