Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly – Bc. Tomáš Herout
Bc. Tomáš Herout
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Marketing research in the market for used vehicles
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá představením marketingových výzkumů na trhu s ojetými automobily. V této práci jsem se zaměřil na automobilový trh a jeho analýzu prostřednictvím SWOT analýzy, Porterovy analýzy 5 sil, PEST analýza a analýzy nástrojů 4P. Hlavním cílem práce, stanovit podmínky, na jejichž základě je vhodné pro novou firmu vstoupit na trh. Dílčím cílem je porovnání největších prodejců …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the introduction of marketing research on the used cars market. In this paper I focused on the automotive market and its analysis through SWOT analysis, Porter analysis of 5 forces, PEST analysis and analysis of 4P tools. The main aim of the work, to determine the conditions on which it is suitable for the new company to enter the market. The partial objective is to …moreKeywords
Marketingový výzkum automobilový trh marketing nová firma SWOT analýza PEST analýza Porterova analýza 5 sil marketingový mix 4P nákupní chování Maslowova pyramida autorizovaný prodej dovozce trh a tržní prostředí. Marketing research car market new company SWOT analysis PEST analysis Porter's five forces analysis marketing research marketing mix 4P buying behavior Maslow's hierarchy of needs authorized sale importer market and market environment
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n7kcb/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Jana Kotěšovcová
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza a komparace české a rakouské bytové politiky v letech 2009–2018 a jejich efekty na trhy s bydlením v Praze a ve Vídni
Daniel Herko -
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Fundamentální a technická analýza akciových titulů MONETA Money Bank, a.s. a Komerční banka, a.s.
Daniel Molnár -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Tržní prostředí a konkurenceschopnost PIVOVARU SVIJANY, a.s.
Jana Procházková -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá