Vyhodnocení PR aktivity ČEZ, a.s. – Tereza Effenbergerová
Tereza Effenbergerová
Diplomová práce
Vyhodnocení PR aktivity ČEZ, a.s.
ČEZ, a.s. PR activities evaluation
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu a následné návrhy řešení v oblasti public relations společnosti Nadace ČEZ. Teoretická část mé práce se věnuje literární rešerši, která je spojena s oblastí marketingové komunikace, firemní identity a image, moderního PR, principů společenské odpovědnosti firem (CSR) a oblastí neziskových organizací. Součástí teoretické části jsou také výsledky …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of the current state and subsequent proposals for solutions in the field of public relations of the CEZ Foundation. The theoretical part of my thesis is devoted to a literature search, which is related to the field of marketing communication, corporate identity and image, modern PR, principles of corporate social responsibility (CSR) and the field of non …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Patricia Lebdušková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva