Ing. Václav Šámal
Diplomová práce
Podniková kultura firem
Corporate culture
Anotace:
Moje diplomová práce se zabývá problematikou podnikových kultur nadnárodních korporací. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak je firemní kultura pojímána ve společnostech Mercedes-Benz a Xerox. Teoretická část mé práce se věnuje například charakteristice či prostředkům podnikové kultury, stejně jako kupříkladu etice podnikání. Aplikační část je pak zaměřena na rozbor několika prvků firemních kultur …víceAbstract:
My thesis deals with the corporate culture of multinational corporations. The main objective of this work was to determine how corporate culture is viewed in the Mercedes-Benz and Xerox. The theoretical part of my work deals with characteristics such as instruments of corporate culture, as well as the business ethics. The application part is focused on the analysis of several elements of corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/npkbr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bezděka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele
Radek Šafář -
Corporate Culture in the Hospitality Industry
Gunay Bayramova -
Corporate culture of an industrial enterprise in modern conditions on the example of the Private Joint Stock Company “NKMZ” (Ukraine)
Viktoriia Sukova -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš