Postoje českých žen k plastické a estetické chirurgii – Vanda Študentová
Vanda Študentová
Bakalářská práce
Postoje českých žen k plastické a estetické chirurgii
The attitudes of Czech women towards the plastic and aesthetic surgery
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na postoje českých ţen k plastické a estetické chirurgii a jejím cílem je provedení jejich analýzy a srovnání. V části teoretické jsou na základě odborné literatury vysvětleny a podrobněji rozebrány pojmy úzce související s touto tématikou. Jde o postoje, ideál krásy, sebe pojetí, postoje k vlastnímu tělu a plastickou a estetickou chirurgii včetně stručného historického …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis is focused on the attitudes of Czech women towards the plastic and aesthetic surgery and its main goal is to analyse and compare these opinions. In the theoretical part the explanation of the key terms and ideas based on the scientific literature is done. These mainly are the attitudes, beauty ideal, body image and plastic and aesthetic surgery including brief history of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Zuzana Chytková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Vliv seznamovacích aplikací na body image gay a bisexuálních mužů
Tereza Olšáková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová