Hong Thuy Phamová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením

Marketing communication of an online store with clothes.
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl navrhnout vhodnou marketingovou propagaci pro no-vě založený internetový obchod s oblečením Ze Stánku. Ke zjištění nejvhodnějších metod využijeme marketingového průzkumu. V teoretické části jsou popsány zá-kladní pojmy marketingu, marketingové komunikace, popisuje i propagaci a pro-dej na sociálních sítích. Část praktická je zaměřena na aktuální situaci na trhu. V rámci zmapování …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to propose a suitable marketing promotion for a recently founded internet shop with clothes Ze Stanku. To find the most suitable methods we are going to use marketing research. In the theoretical part funda-mental terms of marketing, promotion and commerce on social media are de-scribed. Practical part is focused on the actual situation on marketplace. Within mapping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod