Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením – Hong Thuy Phamová
Hong Thuy Phamová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Marketing communication of an online store with clothes.
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl navrhnout vhodnou marketingovou propagaci pro no-vě založený internetový obchod s oblečením Ze Stánku. Ke zjištění nejvhodnějších metod využijeme marketingového průzkumu. V teoretické části jsou popsány zá-kladní pojmy marketingu, marketingové komunikace, popisuje i propagaci a pro-dej na sociálních sítích. Část praktická je zaměřena na aktuální situaci na trhu. V rámci zmapování …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to propose a suitable marketing promotion for a recently founded internet shop with clothes Ze Stanku. To find the most suitable methods we are going to use marketing research. In the theoretical part funda-mental terms of marketing, promotion and commerce on social media are de-scribed. Practical part is focused on the actual situation on marketplace. Within mapping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PHAMOVÁ, Hong Thuy. \textit{Marketingová komunikace pro internetový obchod s~oblečením}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8nnf2g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy
Tereza Girmanová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný