MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA – Alena Roháčková
Alena Roháčková
Bachelor's thesis
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii ve firmě Hollandia. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá stručným představením marketingové strategie jako takové a následně je rozebrán marketingový mix, kde je větší pozornost věnována marketingové komunikace.V praktické části je představena firma Hollandia, která byla právě …viacAbstract:
Subject of this bachelor work is marketing strategy of Hollandia company. The work is divided into theoretical and practical section. Theoretical part deals with marketing strategy and marketing mix 4P. Practical part includes interview with marketing manager about sales promotion in Hollandia and analysis about campaign of sales promotion. Suggestion part is about possible improvement of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8nr3j9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Názov
Vložil
Vložené
Práva