Maro HAJRAPETJANOVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma

Billboard as a medium of expressing a personal message: I am at home here
Anotácia:
V rámci bakalářské práce s názvem Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma byla realizována intervence ve veřejném prostoru, ve kterém se setkává má osobní výpověď s nosičem reklamy, čímž je v tomto případě formát billboardu. Vyjadřovacím prostředkem není jen samotná reklamní plocha, na které byl realizován velkoformátový plakát krajinné fotografie Arménie, místa, odkud …viac
Abstract:
In this bachelor thesis called Billboard as a medium of expressing a personal message: I am at home here was implemented a public space intervention, where my personal statement meet with an advertisement carrier, which in this case, is a billboard format. The means of expression is not only the advertising space on which the large-format poster of a landscape photograph of Armenia, the place where …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Miroslav Hašek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAJRAPETJANOVÁ, Maro. Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Education / VV 1O

Práce na příbuzné téma