Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma – Maro HAJRAPETJANOVÁ
Maro HAJRAPETJANOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma
Billboard as a medium of expressing a personal message: I am at home here
Anotace:
V rámci bakalářské práce s názvem Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma byla realizována intervence ve veřejném prostoru, ve kterém se setkává má osobní výpověď s nosičem reklamy, čímž je v tomto případě formát billboardu. Vyjadřovacím prostředkem není jen samotná reklamní plocha, na které byl realizován velkoformátový plakát krajinné fotografie Arménie, místa, odkud …víceAbstract:
In this bachelor thesis called Billboard as a medium of expressing a personal message: I am at home here was implemented a public space intervention, where my personal statement meet with an advertisement carrier, which in this case, is a billboard format. The means of expression is not only the advertising space on which the large-format poster of a landscape photograph of Armenia, the place where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Hašek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJRAPETJANOVÁ, Maro. \textit{Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8nxbmi/.
Jak správně citovat práci
HAJRAPETJANOVÁ, Maro. Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Marketing a veřejný prostor
Tereza Hnízdilová -
Reklama ve veřejném prostoru
Nikola Potočková -
Marketing a veřejný prostor
Claudie Urbanová -
Marketing a veřejný prostor
Hana Dančová -
Marketing a veřejný prostor
Jitka Peksová