Online komunikace multikin s generací Z – Eliška Faltusová
Eliška Faltusová
Bachelor's thesis
Online komunikace multikin s generací Z
Online Communication of Multiplexes with Generation Z
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem online komunikace multikin a jejich projevem směřujícím ke generaci Z. Teoretická část vykresluje pojmy, které provází celou práci v oblasti multikin a komunikačními nástroji online marketingu. Praktická část se zaměřuje na analýzu sekundárních dat multikin, z níž jsou získaná data aplikována do kvantitativního výzkumu dotazníkového šetření určeného zástupcům generace …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the topic of online communication of multiplexes and their speech directed to Generation Z. The theoretical part portrays the concepts that run through the whole thesis in the field of multiplexes and the communication tools of online marketing. The practical part focuses on the analysis of secondary data of multiplexes, from which the data obtained is applied to a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Faltusová, Eliška. Online komunikace multikin s generací Z. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá