Šárka HORSÁKOVÁ

Bakalářská práce

Výrazové prostředky v reklamě na jídlo

Linguistic Means in Food Advertising
Abstract:
In this bachelor thesis I focus on linguistic means in food advertising which are found in written form of American ads, picked from particular magazines. The theoretical part explains definitions of terms which are essential for understanding of the research and it compares different sources and their definitions. The practical part is focused on the research of linguistic means on morphological, …více
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám výrazovými prostředky v reklamě na jídlo na základě amerických psaných reklam z vybraných časopisů. Teoretická část vysvětluje definice termínů nezbytné pro pochopení výzkumu a dále porovnává různé zdroje a jejich definování daných termínů. Praktická část se zaměřuje na výzkum výrazových prostředků v oblasti morfologie, lexikologie a syntaxe.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Zveřejnit od: 14. 5. 2009
Identifikátor: 11209

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Katarína Nemčoková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORSÁKOVÁ, Šárka. Výrazové prostředky v reklamě na jídlo. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.