Vizuální smog ve veřejném prostoru – Tereza Raidlová
Tereza Raidlová
Bakalářská práce
Vizuální smog ve veřejném prostoru
Visual pollution in public spaces
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku tzv. vizuálního smogu ve veřejném prostoru na území hlavního města Prahy. Zabývá se otázkou venkovní reklamy a jejím vlivu na veřejnost. Cílem práce je analyzovat současný stav regulace vizuálního smogu na daném území a zjistit, jak je problematika vnímána místními obyvateli. V teoretické části práce definuje klíčové pojmy veřejný prostor, reklama a vizuální …víceAbstract:
Bachelor's thesis is focused on the issue of visual pollution in public space in the city of Prague. It deals with the issue of outdoor advertising and its impact on people's lives. The aim of this thesis is to analyze the current state of regulation in the area and to find out how the issue is perceived by the locals. The theoretical part of the thesis defines the key terms public space, advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Zelený
- Oponent: Milan Lindner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83591
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Nové prístupy a spôsoby regulácie vizuálneho smogu a problematika manuálov vonkajšej reklamy
Laura Mikušová -
Právní úprava vizuálního smogu
Michaela Kovářová -
Reklama ve veřejném prostoru
Nikola Potočková -
Vizuální kultura reklamního smogu ve veřejném prostoru města Liptovský Mikuláš
Andrej MEDLA -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka