Reportování o společenské odpovědnosti firem – Ing. Jiří Hykl
Ing. Jiří Hykl
Bakalářská práce
Reportování o společenské odpovědnosti firem
Corporate Social Responsibility Reporting
Anotace:
Společenská odpovědnost firem /Corporate Social Responsibility/ je založena na myšlence, že odpovědné podnikání není zaměřené pouze na hlavní důvod existenci organizace, tj. tvorbu zisku. Je založena na faktu, že organizace se chová odpovědně a svoje aktivity staví na třech základních faktorech – sociálním, ekonomickém a environmentálním, na dlouhodobé spolupráci všech zainteresovaných stran. Hlavním …víceAbstract:
Corporate Social Responsibility is based on an idea that responsible business is not aimed only on the main reason of an organization, i.e. profit production. It is based on a fact that an organization behaves responsibly and builds its activities on the following three basic factors - social, economical and environmental, on long term cooperation of all involved parties. The main aim of this bachelor …víceKlíčová slova
podpora regionu společenská odpovědnost firem sponzoring udržitelný rozvoj podniková etika vytváření zpráv zainteresovaný subjekt životní prostředí stakeholdeři support of region corporate social responsibility sustainable corporate ethics development reports construction stakeholders environment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wytlo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivo Hamáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić