Analýza mezigeneračních postojů spotřebitelů k zavádění moderních technologií v maloobchodu – Barbora Břečková
Barbora Břečková
Diplomová práce
Analýza mezigeneračních postojů spotřebitelů k zavádění moderních technologií v maloobchodu
Analysis of Intergenerational Consumer Attitudes Towards the Introduction of Modern Technologies in Retail
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit vnímání a postoje jednotlivých generací k inovacím v maloobchodě jako jsou například samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, samoobslužné prodejny 24/7 a navrhnout možná zlepšení pro prodejce. V diplomové práci byly zkoumány mezigenerační rozdíly v postojích k moderním technologiím, vliv velikosti města na postoje k moderním technologiím a bariéry přijetí moderních …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to assess the perceptions and the attitudes of particular generations toward the innovation in retail such as self-checkouts, digital price tags, 24/7 self-services and suggest some improvements for retailers. In the diploma thesis there were examined intergenerational attitudes differences toward modern technologies, the impact of city size on attitude towards modern …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153215
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘEČKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza mezigeneračních postojů spotřebitelů k zavádění moderních technologií v maloobchodu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/8otyio/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační rozdíly v postojích k pracovnímu prostředí
Matěj Nesvadba -
Mezigenerační rozdíly v postojích k pracovnímu prostředí
Tereza Bašková -
Mezigenerační rozdíly v postojích k pracovnímu prostředí
Andrea Rychtaříková -
Mezigenerační srovnání postojů spotřebitelů k původu potravin ve vybraných zemích
Irina Zharkova -
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Petra Halfarová -
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetiky
Adéla Novická -
Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání
Martina Šmotková -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská