Informovanost pedagogů o specifikách výuky žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole v kraji Vysočina – Bc. et Bc. Zuzana Mühlbecková
Bc. et Bc. Zuzana Mühlbecková
Bakalářská práce
Informovanost pedagogů o specifikách výuky žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole v kraji Vysočina
Knowledge teachers of specific education students with communication disorder on primary school in region Vysočina
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je analýza informovanosti pedagogů o specifikách výuky žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách v kraji Vysočina. Hlavním cílem výzkumného šetření uvedeného v práci je analýza znalostí respondentů o narušené komunikační schopnosti a analýza jejich osobních i pedagogických zkušeností s žáky s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření přineslo …víceAbstract:
The main theme of the bachelor’s thesis is analysis of awareness of teachers about specifics of education pupils with communication disorder on primary schools in region Vysočina. The main goal of research featured in this work is analysis of knowleges of respondents about communication disorder and analysis their personal and pedagogical experiences with pupils with communication disorder. Reserch …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nvp95/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jana Imrichovská
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜHLBECKOVÁ, Zuzana. \textit{Informovanost pedagogů o specifikách výuky žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole v kraji Vysočina}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8p9tv4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Projevy komunikační schopnosti u žákyně s Downovým syndromem
Zuzana Maděrová -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová