Marek Titl

Master's thesis

Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů

Marketing communications in automotive industry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat a analyzovat podobu tiskové reklamy na osobní automobily v celostátním týdeníku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část shrnuje základní teoretická východiska -- jako jsou obsah a funkce reklamy, mediatypy a jejich charakteristiky, značky a referenční skupiny. V praktické části nejprve popisuji postup provedení obsahové analýzy a charakterizuji …more
Abstract:
The aim of this Master's Thesis is to characterize and analyze the current design of automotive print advertising placed in nationwide magazine. The Thesis is divided into two main parts. The first part summarizes the basic theoretical aspects -- such as content and functions of advertising, media types and their characteristics, brands and reference groups. In the application part, I firstly describe …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2015
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44323