Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů – Marek Titl
Marek Titl
Master's thesis
Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů
Marketing communications in automotive industry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat a analyzovat podobu tiskové reklamy na osobní automobily v celostátním týdeníku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část shrnuje základní teoretická východiska -- jako jsou obsah a funkce reklamy, mediatypy a jejich charakteristiky, značky a referenční skupiny. V praktické části nejprve popisuji postup provedení obsahové analýzy a charakterizuji …moreAbstract:
The aim of this Master's Thesis is to characterize and analyze the current design of automotive print advertising placed in nationwide magazine. The Thesis is divided into two main parts. The first part summarizes the basic theoretical aspects -- such as content and functions of advertising, media types and their characteristics, brands and reference groups. In the application part, I firstly describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44323
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of Cultural Aspects of Anglophone Countries in English Language and Geography Textbooks
Pavlína Malíková -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Translation and Analysis of the Winchester Manuscript from the Anglo-Saxon Chronicles
Jakub Dvořák -
The foreign-policy content of selected State of the Union addresses: a discourse analysis
Jan Doškář -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong