Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby? – Radomír RICHTER
Radomír RICHTER
Bakalářská práce
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
The Ethics of Political Advertisement. Can Election Promises Be Delivered?
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám etikou politické reklamy, jejím posouzením s ohledem na různé aspekty a souvislosti. Popisuji podstatu vlivu politiky na média a obdobně také podstatu vlivu médií na politiku. Jejich vzájemnou provázanost a prospěšnost ukazuji na příkladu z praxe. Uvádím stručnou charakteristiku hlavních směrů marketingové orientace politických stran a také vybraných pojmů, spojených …víceAbstract:
In my bachelor´s tesses I am dealing with ethics of political advertisement, its appraisal with regard to various aspects and context. I am describing substance of influance of politics to media as well as substance of influence of media to politics. I am indicating their reciprocal interconnection and beneficial effect in a real-life example. I am giving brief characteristics of main directions of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Zveřejnit od: 14. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Škabraha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RICHTER, Radomír. Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie
Práce na příbuzné téma
-
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Markéta Koláčková -
Etika reklamní kampaně na příkladu Kofola Extra bylinková
Denisa Píriová -
Etika v reklamě
Tereza Martinovská -
Etika v reklamě
Michaela Němcová -
Etika v marketingové komunikaci
Lenka Křikavová -
Etika v reklamě
Barbora Tomanová -
Politická reklama v České republice (na příkladě České televize)
Petra PAVLÍKOVÁ -
Vliv legislativních a institucionálních změn na volební kampaň roku 2017
Josef Šíp