Bc. Lenka Křikavová

Bakalářská práce

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etiky v marketingové komunikaci. V teoretické části vysvětluje význam a historii marketingu, rozebírá postavení reklamy v marketingovém komunikačním mixu jako důležitého prvku propagace výrobků a služeb a charakterizuje etiku včetně názorů nejznámějších filozofů jednotlivých období. Dále popisuje vznik a význam etické samoregulace a k čemu slouží etický …více
Abstract:
This bachelor thesis concentrates mainly on the issues of ethics in marketing communication. The theoretical part describes the purpose and history of marketing, also discusses the status of advertising in the marketing communication mix as an important element of the promotion of the products and services and considers the specific characteristics of ethics including the views of famous philosophers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace