Politická reklama v České republice (na příkladě České televize) – Petra PAVLÍKOVÁ
Petra PAVLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Politická reklama v České republice (na příkladě České televize)
Political advertising in Czech Republic (for example in Czech TV)
Anotace:
Ve své bakalářské práci pojednávám o politické reklamě a politických kampaních. Uvádím zákony, které se týkají reklamy, voleb a České televize. Zaměřuji se také na etické dokumenty a kontrolní orgány. Všímám si vlivu politické reklamy na voliče v předvolebním období. Uvádím také například stížnosti na politickou reklamu a hledám nové možnosti v řešení regulace volebních kampaní.Abstract:
In my bachelor work I deal with political advertising and election campaign. I present laws, whitch apply advertising, elections and Czech TV. I focus on ethical documents and control office. I take notice of political advertising effect on voters in pre-election time. I also present complaints about political advertising for example. I look for the new possibilities of solution to regulation election …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍKOVÁ, Petra. \textit{Politická reklama v České republice (na příkladě České televize)}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/uc0hi8/.
Jak správně citovat práci
PAVLÍKOVÁ, Petra. Politická reklama v České republice (na příkladě České televize) . Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie (dvouoborové) - Společenské vědy (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
Michal Majnuš -
Politická reklama v rozhlasu a televizi v ČR
Michaela Hradecká -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Finanční limity a volební kampaně ve vybraných evropských zemích
Martina Houšková -
Analýza nevěcné argumentace v předvolebních debatách České televize
Ela FILOUŠOVÁ