Radomír RICHTER

Bachelor's thesis

Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?

The Ethics of Political Advertisement. Can Election Promises Be Delivered?
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám etikou politické reklamy, jejím posouzením s ohledem na různé aspekty a souvislosti. Popisuji podstatu vlivu politiky na média a obdobně také podstatu vlivu médií na politiku. Jejich vzájemnou provázanost a prospěšnost ukazuji na příkladu z praxe. Uvádím stručnou charakteristiku hlavních směrů marketingové orientace politických stran a také vybraných pojmů, spojených …more
Abstract:
In my bachelor´s tesses I am dealing with ethics of political advertisement, its appraisal with regard to various aspects and context. I am describing substance of influance of politics to media as well as substance of influence of media to politics. I am indicating their reciprocal interconnection and beneficial effect in a real-life example. I am giving brief characteristics of main directions of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2013
Accessible from:: 14. 6. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Škabraha, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RICHTER, Radomír. Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Philosophy / Philosophy