Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby? – Radomír RICHTER
Radomír RICHTER
Bachelor's thesis
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
The Ethics of Political Advertisement. Can Election Promises Be Delivered?
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám etikou politické reklamy, jejím posouzením s ohledem na různé aspekty a souvislosti. Popisuji podstatu vlivu politiky na média a obdobně také podstatu vlivu médií na politiku. Jejich vzájemnou provázanost a prospěšnost ukazuji na příkladu z praxe. Uvádím stručnou charakteristiku hlavních směrů marketingové orientace politických stran a také vybraných pojmů, spojených …moreAbstract:
In my bachelor´s tesses I am dealing with ethics of political advertisement, its appraisal with regard to various aspects and context. I am describing substance of influance of politics to media as well as substance of influence of media to politics. I am indicating their reciprocal interconnection and beneficial effect in a real-life example. I am giving brief characteristics of main directions of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2013
Accessible from:: 14. 6. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Škabraha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RICHTER, Radomír. Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philosophy / Philosophy
Theses on a related topic
-
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Markéta Koláčková -
Etika reklamní kampaně na příkladu Kofola Extra bylinková
Denisa Píriová -
Etika v reklamě
Tereza Martinovská -
Etika v reklamě
Michaela Němcová -
Etika v marketingové komunikaci
Lenka Křikavová -
Etika v reklamě
Barbora Tomanová -
Politická reklama v České republice (na příkladě České televize)
Petra PAVLÍKOVÁ -
Vliv legislativních a institucionálních změn na volební kampaň roku 2017
Josef Šíp