Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu – Bc. Lenka Jandošová
Bc. Lenka Jandošová
Master's thesis
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Eye Tracking - Shopping behavior of customer while purchasing for groceries at the internet.
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů generace Y při nakupování potravin na internetu. Zároveň zjišťuje rozdíly v nákupním rozhodování u bezdětných žen a žen, které mají dítě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří literární rešerše české i světové literatury spolu s odbornými internetovými zdroji. Jsou zde vymezeny základní teoretické poznatky …viacAbstract:
Theses is focused on shopping behavior of customer from Y generation while purchasing for groceries at the internet. Simultaneously it realises differences in shopping behavior between childless women and women with a child. This thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part consists of literary research of Czech and world literature and professional internet resources. Basic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOŠOVÁ, Lenka. \textit{Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/8q3b8l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Vliv značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Iveta Sixtová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Komunikační strategie značky Trika Kika
Tereza Barošová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí
Názov
Vložil
Vložené
Práva