Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky – Bc. Aneta Trkalová
Bc. Aneta Trkalová
Master's thesis
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Analysis of the introduction of a new product (or services) on the market of the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou zavádění nového výrobku na trh České republiky. Cílem práce je sběr zdrojových dat od soukromé společnosti Crussis electrobikes s.r.o. pro analýzu zavádění nového výrobku na český trh. Zkoumaná společnost zavedla v roce 2014 na český trh nový produkt, kterým je elektrokolo. Získaná data jsou pomocí základního statistického třídění zobecněna pro účely dalšího …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the introduction of a new product on the market of the Czech Republic. The aim of this work is to collect source data from the private company Crussis electrobikes s.r.o. to analyze the introduction of a new product on the Czech market. In 2014, the investigated company introduced a new product to the Czech market, which is an electric bike. The data obtained …viacKľúčové slová
elektrokolo marketingový mix průměrná hrubá měsíční mzda průměrný měsíční starobní důchod statistické metody zavádění nového výrobku na trh average gross monthly wage average monthly old-age pension electric bike introduction of a new product on the market marketing mix statistical methods
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/f5agp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedúci: Dr. Ing. Sylva Skupinová
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRKALOVÁ, Aneta. \textit{Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh~České republiky} [online]. Praha, 2018 [cit. 2022-07-02]. Dostupné z: https://theses.cz/id/8q5sch/. Diplomová práca. Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. Vedoucí práce Dr. Ing. Sylva Skupinová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Ondřej Brož -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci
Adam JAHN -
Zavádění nového výrobku na trh
Dušan Šerfel