Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio – Bc. Mário Polák
Bc. Mário Polák
Diplomová práce
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Reporting Optimalization for Google Ads Performace Campaigns Using Google Data Studio
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální marketingový report výkonnostních kampaní z Google Ads s pomocí systému Google Data Studio. Aby příjemci reportu získali komplexní přehled dosažených výsledků, bude obsahem reportu také celkový počet konverzí a údaje o návštěvnosti webu. Daný cíl bude dosažen na základě kombinace znalostí ze všech částí této práce. V teoretické části práce je provedena …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to create an optimal marketing report for performance campaigns in Google Ads with the help of Google Data Studio. As a campaign performance is only part of the overall website performace, the final report will also include the total number of conversions and information about website traffic. The main goal will be achieved based on the information collected within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁK, Mário. \textit{Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/8qdnxq/.
Jak správně citovat práci
Polák, Mário. Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková