Petr Báša

Master's thesis

Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti

Digitální marketingová strategie pro generování leadů - případová studie Hilti
Abstract:
Tento výzkum usiluje o identifikaci klíčových faktorů úspěšnosti strategie digitální marketingové komunikace s cílem generování leadů pro strategické služby společnosti Hilti. Pro dosažení cíle práce byla použita kvalitativní výzkumná metoda ve formě částečně strukturovaných rozhovorů s marketingovými a obchodními manažery. Mezi výsledky byl zjištěn potenciál pro větší integraci mezi odděleními prodeje …more
Abstract:
This research endeavors to identify the key success factors of digital marketing communication strategy with the goal of generating leads for Hilti strategic services. To reach the goal of the study, qualitative research method in the form of semi-structured interviews with marketing and sales managers was used. Among the outcomes, we have identified the potential for greater integration between the …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Jiří Jindrák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73949