Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti – Petr Báša
Petr Báša
Master's thesis
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
Digitální marketingová strategie pro generování leadů - případová studie Hilti
Abstract:
Tento výzkum usiluje o identifikaci klíčových faktorů úspěšnosti strategie digitální marketingové komunikace s cílem generování leadů pro strategické služby společnosti Hilti. Pro dosažení cíle práce byla použita kvalitativní výzkumná metoda ve formě částečně strukturovaných rozhovorů s marketingovými a obchodními manažery. Mezi výsledky byl zjištěn potenciál pro větší integraci mezi odděleními prodeje …moreAbstract:
This research endeavors to identify the key success factors of digital marketing communication strategy with the goal of generating leads for Hilti strategic services. To reach the goal of the study, qualitative research method in the form of semi-structured interviews with marketing and sales managers was used. Among the outcomes, we have identified the potential for greater integration between the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73949
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Jiří Jindrák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová