Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Lukáš Schmied
Bc. Lukáš Schmied
Diplomová práce
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Advertising on the Internet as a marketing communication tool
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá funkcí internetové reklamy, historií internetu, komunikací po internetu v oblasti marketingu. Z oblasti právní judikatury se zabývá regulací reklamy na internetu, tak i obecně. V praktické části je pak prezentován a popsán web konkrétní společnosti. Pomocí shromážděných dat je pak shrnuta známost webu a jeho reklama na internetu.Abstract:
This thesis deals with the functions of Internet advertising, Internet history, communications over the Internet in marketing. In the area of case law deals with regulation of internet advertising, as well as in general. In the practical part is presented and described specific web company. Using the collected data is then summarized known site and its advertising on the Internet.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sj20i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková