Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Lukáš Schmied
Bc. Lukáš Schmied
Master's thesis
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Advertising on the Internet as a marketing communication tool
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá funkcí internetové reklamy, historií internetu, komunikací po internetu v oblasti marketingu. Z oblasti právní judikatury se zabývá regulací reklamy na internetu, tak i obecně. V praktické části je pak prezentován a popsán web konkrétní společnosti. Pomocí shromážděných dat je pak shrnuta známost webu a jeho reklama na internetu.Abstract:
This thesis deals with the functions of Internet advertising, Internet history, communications over the Internet in marketing. In the area of case law deals with regulation of internet advertising, as well as in general. In the practical part is presented and described specific web company. Using the collected data is then summarized known site and its advertising on the Internet.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sj20i/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2013
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková