Bc. Klára Odstrčilová

Master's thesis

Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce

Analysis of communication campaign of the public collection Pomůžu Anežce
Abstract:
Internet a sociální sítě zásadně reformovaly podobu a možný dosah komunikačních kampaní, což usnadnilo tvorbu kampaní s dosahem statisíců lidí a změnilo možnosti veřejných sbírek. Diplomová práce se věnuje analýze komunikační kampaně sbírky Pomůžu Anežce. Práce je případovou studií, které se opírá o teoretická východiska marketingu, současně bere v potaz vnější aspekty ovlivňující úspěšnost komunikačních …more
Abstract:
Internet and social media reformed the structure and possible reach of communicational cam-paigns, facilitating creation of campaigns with reach of thousands of people and changing the possibilities of public collections. The thesis is devoted to analysis of communicational cam-paign of public collection Pomůžu Anežce. It is a case study which is leaning onto marketing theory, it considers external …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media